Baneservice og kontrol

Klubben indfører som noget nyt, baneservice og kontrol. Du kan her på siden se hvilket formål og så videre, der er med baneservice og kontrol

Baneservice består af:

Helle Meinertz,
Lars Bo Møller,
Erik Brinck Sørensen
Bent Weidinger - formand

Baneservice – Fanø golf links

Formål:

Formålet med baneservice er at sikre, at vores medlemmer og green fee gæster får den bedst mulige oplevelse på Fanø golf links.

Baneservice kører rundt og har derfor et større overblik end den enkelte ”Bold”, så vi kan sikre et bedre flow i spillet.

Vi kan også sikre, at vi ikke har ”gratister” på banen og at alle behandler vores bane pænt, så der altid vil være et veltrimmet anlæg til gavn og glæde for alle.

Baneservices opgaver:

- At vejlede gæster, der ikke har spillet Fanø golf links tidligere.

- At regler for tidsbestilling og bekræftelse overholdes.

- At spillet glider på banen så forsinkelser undgås.

- At henstille til at ”langsomme” bolde lukker ”hurtige” bold igennem!

- At spillerne retter deres nedslagsmærker op.

- At spillerne hurtigst forlader greens efter endt hul.

- At sikre at alle spillere på anlægget har betalt.

Generelt:

Baneservice består af klubbens egne medlemmer, så tag godt imod dem.

Baneservice udføres på uanmeldte tidspunkter.

Baneservice’s buggy er markeret ”BANESERVICE eller BANEKONTROL” og kontrollanten skal altid oplyse sit fulde navn.

Baneservice har bemyndigelse til at bortvise spillere fra banen som ikke har betalt for adgang til banen, eller udviser en opførsel som langt overstiger golfsportens etiske regler.

Baneservice skal rapportere om uregelmæssigheder på banen til klubbens Bestyrelse. Denne vil tage stilling til eventuelle sanktioner mod den eller de, som har overskredet de i rapporten angivne forhold. Bestyrelsen beslutter om der skal foretages indberetning til DGU og/eller til eventuelle gæste spilleres hjemklub.