Slabbedaskerklubben

Åben turnering for alle - også gæster, som kan komme og spille med de lokale!
"Slabbedaskerklubben" er en lille klub i klubben, som har eksisteret siden 1985.
Klubben er et tilbud til spillere med HCP. slag fra 0-45.
Der bliver spillet i 2 rækker hver lørdag/søndag og på alle helligdage året rundt, hvis ikke der er andre klubarrangementer på Banen - hold øje med klubbens og Fanø Golf Links matchplan og kalender. Regel E5 indføres i Slabbedasker runder.

Efter afslutningsmatchen. første lørdag i november, lukker sommerbanen, og vi slår alle ud kl. 9.00.

Om vinteren spilles 2*9 huller for alle, frem til sommerbanen åbner.

Sommerbanen

HCP: 0 - 25 slag: Spiller stableford med starttid kl. 08.30
HCP: 0 - 45 slag: Spiller Stableford med starttid efter at spillerne kl. 8.30 har slået ud.

NYT: Hvis du får "hole in one" i Slabbedaskermatchen udløser det en præmie på 500,- fra Slabbedaskerklubben!

Laver du mere end 38 point på en runde på sommerbanen udløser det en flaske vin.

Matchfee er i begge rækker kr. 25 kr.

For disse 25 kr. får du efter matchen 1 øl /vand/kaffe, og hvis du er vinderen i din række, får du som præmie dine 25 kr. tilbage.

Stregpenge: 3 kr. pr streget hul – out of bounce: 5 kr. pr stk. Max pris for en runde er dog 25 kr.

På sommerbanen er ingen puts "givet"!

Det er vigtigt at sørge for, at de deltagere på det hold, du har trukket, får en god dag på golfbanen. Derfor er det vigtigt, at du fuldfører den runde, du påbegynder. Hvis der er afvigelser (vagttelefoner o.l.), så giv venligst besked ved lodtrækningen, så der kan tages højde for eventuelle afbrydelser.

Generalforsamling

"Slabbedaskerklubben" afholder deres årlige generalforsamling hvert år den første lørdag i marts kl. 13. Efter dagens match er der generalforsamling i klubhuset.

Dagsorden til generalforsamlingen:
2. Formandens beretning
3. Kassererens beretning
4. Valg af bestyrelse
5. Revisor
6. Indkomne forslag.
7. Eventuelt.

Efter matchen bliver der serveret GULE ÆRTER med snaps og ØL.

Afslutningsmatch

Lørdag den 4. november 2023 er der afslutningsmatch

Julefrokost

Næstsidste lørdag før juleaften

Vi ønsker jer alle en rigtig god sæson.

Formand: Steffen Sørensen
Kasserer: Erik H. Hansen