Gæster

Golfklubben er beliggende vest for Danmarks 5. største by Esbjerg på ferieøen Fanø. Sejlturen på kun 12 minutter fra Esbjerg gør, at transporten ikke er en hindring for at spille golf hver dag. Der er gode busforbindelser fra færgen til golfbanen. Udover at spille golf, rummer øen også utallige muligheder for andre aktiviteter for hele familien uanset om det er sommer eller vinter.

Vi har nu indført tidsbestilling. Man kan bestille 14 dage frem. Ønsker du at bestille en tid længere frem, kan du kontakte sekretariatet.

I sommerperioden spilles der ofte turneringer og matcher på golfbanen, så det er en god idé også at checke for blokeringer i Golfbox inden I kommer.

Medlemmer af FVG kan i sommerperioden få 50 kr. i rabat på greenfee-priserne til gæster efter følgende regler:

• Gælder for  max. 2 gæster pr. gang
  • Du skal gå i den samme bold som dine gæster

Fanø Vesterhavsbads Golfklub, Golfvej 5, 6720 Fanø